25

Fick en helbra jul igår med bra presnter, bla pengar så jag kan köpa en ny mobil för på något mystiskt vis så slutar mina mobiler fungera efter ett par månader, kan bero på att jag tappar dom i golvet och inte är så försiktig med dom.. hehe.

jag är sjukt laddad för party ikväll fast det regnar ute det är inge vidare men det ska inte få förstöra mitt goda humör idag inte :)

4 anledningar till mitt goda humör



  • Det är party ikväll.
  • jag får träffa maria igen som jag inte träffat på 2 dagar som jag saknar ihjäl mig utav.
  • allt är klart och fixat
  • jag får äta julmat en gång till idag!

ha en trevlig dag alla.


förreesten nu när jag satt här och tittade ut genom fönstret av rent måfå får jag se en ambulans och en polisbil utanför fönstret och blev livrädd för bor mitt ute i skogen och min närmsta granne är min farmor och farfar så min första tanke var att det hänt något med någon utav dom. men det visade sig att dom skulle till någon annan och hade kört fel. men vilken panik jag fick när jag bara titta ut för att se vädret och det står ambulans och polis utanför våran gård och massa människor fick värdens hjärtklappning där. hoppas at den dom skulle till inte var alltför skadad iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0