Det närmar sig

vakanade upp i morse jämte bästa efter en kamp natt med. maria snor alltid mitt täcke minst 20 ggr per natt för
hon tappar alltid sitt eget på golvet så får hon för sig att mitt är hennes knasig som hon är och tar mitt så jag får
ligga och frysa.

sen kom familjen och hämta  upp mig och åkte in till kinna för att handla det sista inför imorgon :) sen kom mormor med bussen från göteborg och då fanns det ingen plats för mig i bilen längre. det blev lite olaglig och jag
fick lígga i bagage luckan bland miljoner andra kassar. ingen skön upplevelse om jag får säga det själv, haha.

blev ett impus träningspass innan med skönt att träna lite innan imorgon då man kommer gå upp 10 kg inprincip.

hoppas och tror att tomten kommer till mig imorgon (a)
fick lite julklappar redan igår av maria och det var riktigt bra grejer örhängena sträck använder jag och parfymen
med numera !

twilight boken är mycket bättre än filen ettan alltså 2 har jag inte sett än.
börjar bli småkär i edward nu haha.


Kommentarer
Postat av: Maria

ey, lägg av! du ääääälskar att dela täckte med mig!

2009-12-23 @ 22:32:21
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0