God is a girl

Jag konstaterade igår  att jag är livrädd för att dö. allt prat med att jorden ska gå under har fastnat i mitt
huvud. såg på en film igår som heter knowing och i slutet gick även jorden under där. Om nu jorden går under
2012 kommer jag att dö utan att ha levt hela mitt liv och jag kommer inte hinna med att göra massa saker som
jag vill i livet. och jag kan ju inte skaffa barn nu liksom ifall jorden inte går under så står jag där med ett barn
jag kunde ha fått senare i livet liksom. Men alla kommer ju att dö men jag vill inte dö, då finns man inte mer
den tanken gör mig livrädd! man kan ju undra vad som händer efter döden.. näe nog skrivit om deprimerande saker här !

igår hanns det med borås med min snygga vän maria trots allt folk gjorde vi endel fynd :)

idag var jag i fritsla hos min kusin och åt godsaker, satt inte helt fel och sen måste man ju träna bort det man äter
så då tränade jag och therese.

och nu sitter jag här och har det tråkigt allan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0