JULLOV

Ruggigt kallt är det ute, nästan så benen i kroppen fryser till is.
att frysa har blivit endel av julen känns det som, tänk bara på alla stackars uteliggare som sover ute
dom borde ju frysa ihjäl :S

var trögt att gå upp i morse från värmen i min sköna säng hade hellre legat var där idag.
men det var ju trots allt julavslutning idag så var ju inte i skolan speciellt länge ändå :)

ikväll spenderar jag och bästa kvällen i borås hemma hos felix och gör något slappt, låter perfekt enligt mig
en dag som denna då jag är helt slö.

Kom och tänka på du min vän i livet av lasse precis. jag är så glad över att jag har mina vänner som jag har
ni vet vilka ni är och ni gör alltid min dag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0