Snart smäller det

Bara två dagar kvar till jul, fast man är ganska stor nu är det ända ganska kul med jul det är mysigt :)
och min släkt är inte så stor och inte jobbiga så jag har inget emot att fira jul med släkten.
och imorgon kommer mormor hit med, då får jag passa mina ord och inte säga fula saker för är det något min
mormor inte tycker om är det när unga söta flickor svär säger hon.
imorse eller en halvitmma sedan klädde jag och mina syskon granen med efter utbrott om ljusslingan som inte
ville som vi ville blev den färdig :)

ikväll eller senare eftermiddag ska jag fira "lill jul" med maria och felix :D
nu ska jag ge mig på att baka knäck så f¨r se om huset står kvar efter det förhoppningsvis gör det de haha.

lite tidigt än men säger ändå god jul!

Kommentarer
Postat av: veronica

jag tycker det är skitkul med jul fastän man är 'stor' . Har nog aldrig längtat såhär myucket. :O

2009-12-23 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0