Summering av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja det har jag verkligen gjort !

2. Höll du några av dina nyårslöften? jag kommer inte ens ihåg dem, haha.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? linda lev ju mamma till den urgulliga keven.

4. Dog någon som stod dig nära? nej det slapp jag :)

5. Vilka länder besökte du? inga-

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jag vet inte faktiskt, tror inte det :)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? det finns väldigt många..

8. Vad var din största framgång 2009? jag har blivit mer säker på att prata inför människor.

9. Största misstaget? jadu, det vet jag inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? oja, med mig händer det alltid grejer, för mycket saker för att skriva här.

11. Bästa köpet? jag får nog säga som maria, lars winnerbäck konserten

12. Vad spenderade du mest pengar på? ätbara saker och kläder o assecoarer

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, väldigt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? lars winnerbäcks nya album och andra.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag får nog säga gladare här :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? tränat haha  

17. Vad önskar du att du gjort mindre? inget alls.

18. Hur tillbringar du julen? hos min närmsta granne farmor och farfar med de andra i släkten :)

19. Blev du kär i år? ja 2 ggr faktiskt.

20. Favoritprogram på TV? Andra avenyn <3

21. Bästa boken du läste i år? minns inte vad den heter med den boken kommer jag aldirg att glömma!

22. Största musikaliska upptäckten? lars winnerbäck.

24. Något du önskade dig och fick? ja.

25. Något du önskade dig men inte fick? ja :(

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? festade med mina vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej jag är nöjd med som det var.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vanlig

29. Vad fick dig att må bra? framför allt mina vänner familj, och pojkvänen jag hade då.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? just nu är det faktiskt JD i scrubs ! mmmm

31.Vem saknade du? ingen.

32. De bästa nya människorna du träffade? det har hänt många saker på den fronten :)

Kommentarer
Postat av: maria.

jag är sjukt partysugen

2009-12-21 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0