en underbar måndag

Hur härligt är det inte att vakna upp en måndagsmorgon och inse att man är ledig och kan sova hur länge som helst?
Det finns inga ord för det, haha.

Vaknade upp med en snarkande maria jämte mig, hahahaha.

Sen kollade vi färdigt på dirty dancing, undrbaraste filmen som finns :)

Ikväll blir det förmodligen att åka till linus :)

Hittade även en massa gamla kort från när vi var små :D
Här kommer några


    Kolla in min friss, haha    då som nu.     jag var till och med rädd för mit eget släkte, grisar :D 
Therese var biffen redan som liten ;) haha    redan igång med damsugningen ;)    jag badade i diskschon medans mamma diskade :)    HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0