Fredag

Igår sov maria hos mig igen, det blev en natt med mycket skratt och kort :D haha. Det är bäst att vi inte visar allmänheten dom;)

Idag har det varit en ganska lugn dag.
Börjar tro att jag har fått hjärnskakning :S haha, inget förvånar mig med vad jag lyckas med ingen annan heller tror jag.
Har kollat på one tree hill hela dagen, jag älskar verkligen serien.

Nu är det bara jag, mamma och andreas hemma de andra är på funkfest på lounge.
Så ikväll blir det väl lite myskväll och så :)

Jag skänker öäven en tanke på maria som ska till hyssna ;) med tanke på att det är fredagen den 13 idag alltså otursdag,
'men jag har inte haft någon otur idag i allafall. men dagen är inte slut än. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0