måndag

Skolan har börkjat igen efter helgens bravader.

Jag hade väldigt trevlig i lördags hos maria :) synd för koffe och joar som fick vända i dörren fast som skulle överaska med att komma.

Men sne på natten blev det andra bullar för min del, tpg en iprem dum som jag var och blev ganska onykter och spydde resten av natten..
Mn jag måpste tacka maria för en bra kvälll :)<3

Var his tandläkaren idag och lagade ett hål, mindre roligt med bedövningen, efter läspade jag som maria våran lärare.
Sen in till kinna och träffa tez och fredrik, och köpte även en kofta.
En bra dag :)

Nu ska jag gå och kolla på oth och nuta av att jag har sovmorgon imon!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0