onsdag

Det var fruktansvärt jobbigt att behöva gå upp i morse. Jag var tröttare än jag vart på länge.
så kommer man upp och ser att termometern visat -10 grader. Jag var så nära att vända tillbaka
till sängen igen! men eftersom att morgonen startar med en turism redovisning om amsterdam stöp det med att
stanna kvar i sängen.

Redovisninen gick kanoners :) och resten av dagen gick min väg med .

Gjorde vg uppgifter för bokföringen och afffärsbrev. Vilket gick bara bra, hoppas på ett bra betyg där.

Stannade kvar i skolan efter vi slutat med de vanliga och det är alltid lika händelserikt. sen hem vi 4.

Har även gjort fäödigt min läs logg för denna veckan, underbart.

Nu ska jag gå och duscha, sen prta med maria, kolla oth och sova :)

Heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0