Trevlig helg

Ganska så händelserik helg har passerat.

I fredags så åkte jag till maria på kvällen, efter en stund gick vi ner til didrik och hälsade på linus ett tag.
Efter det gick vi hem och efter några timmar blev det sängen som väntade efter en stunds cpande.

Igår så på kvällen kom catrin och tez till maria, vi gick till willys köpte godis och kollade in melodifestivalen, jag har en ny idol säger jag bara,. jonathan fagerlund, gud.

Sen gick vi ut på en tripp, det räcker med att säga HAHA, skogen så vet alla som var där vad som hände:D

Senare idag kommer maria hit, blir väl till att kolla film och inte göra någråt speciellt.
Jag måste plugga med, fyfan, turism jag hatar det..

Saknar min linus med :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0