Det kryper i benen!

Ja det är fullkomligt omöjligt att slappna av och släppa den ivrighet jag känner för tillfället. om två dagar åker vi om två dagar. Det känns som en dröm! När vi sitter där på tåget upp döds trötta kommer vi inte känna av det med tanke på all spänning.
Väntar på att maria ska skicka lite bra musik som kan jag lägga in på mp3 och borde snart börja packa resväskan med. :)

Haft en helt vanlig dag, eller inte helt vanlig ingen dag som jag upplever är normal. haha
Maria berättade en väldigt rolig sak hon hade lyckats med idag, jag skrattar fortfarande åt det haha men jag vågar inte skriva vad som hände ifall jag inte får det.



Komochhållommig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0