Jahaja.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Det finns ofta fler än en orsak att en kund köper en produkt.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

en hm katalog.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

dom kallar oss roliga.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

18: 47 och den var 18:31.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

time of my life

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

för några sekunder sedan, lämnade vatten åt min bror.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

en blogg.

8. Vad har du på dig?

skjorta och mjukisbyxor

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

jag minns inte det.

10. När skrattade du senast?

senast idag :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor och massa såna saker,

12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja, ser något underligt varje dag.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

vilken utmaning? :S

14. Vilken var den senaste film du såg?

filmen, hm det var trångt i kistan.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

allt som jag vill ha.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Att jag har ibs?

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

att alla ska sluta döda folk.

18. Tycker du om att dansa?

JAAAA!

19. George Bush?

en gubbe.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

en kille skulle heta william och en tjej skulle heta det vet jag faktiskt inte, haha.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

ja kanske det.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"camilla du har levt ett underbart liv och här i himlen får du gratis mat och alkohol hur mycket du vill" (det finns män här med )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0