Lill lördag

Sitter och lyssnar på thereses studentlåt dom ska springa ut till och jag vill också ta studenten!! men det är bara ett år kvar, kanske är för mycket att hoppas på att den tiden ska gå fort..

Ja har ett dilemma, min vårjacka jag vet inte hur jag ska lösa det men jag vet vilken jag SKA ha. Får ringa till gina och fjäska lite så kanske det går att lösa.

senare ikväll blir det äventyr med självaste maria sabel :) idag är jag förrestel ledig underbart :) men jag jobbar på lördag istället.. 
igår skrev jag även på mitt arbetskontrakt det kändes väldigt bra. att tjäna pengar är inte helt fel alltså.

känner att jag är i behov av en dusch, och peeling , så nu går jag och gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0