Skola? va nej.

Har varit i skolan tills 3 utan att haft en enda lektion idag, Vi gick på teater vid 10 sen slutade vi men eftersom att vi hade inviduella val stannade vi kvar. Åkte in till kinna med maria och veronica vi gick till skrädderiet och drack kaffe och strosade runt i lite affärer. Det finns så sjukt mycket jag vill köpa just nu, det är lite frustererande men snart är det ju stockholm och då släpper alla hämningar och pengar ska slösas hej vilt! ska ta och skriva ner en lista över de saker jag behöver. Sen kollade vi även på några rock band som spelade i skolan, riktigt bra.

är ganska frusterad var och fixade inloggning till att göra alla körkortsprov hemma, nu när jag skulle göra det går det inte att logga in och dom har stängt.. Kändes sådär faktiskt.

vill ut och springa men vågar inte med min förkylning känns som om att det kommer att bli värre då. Får hålla mig några dagar till.


Stuck on you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0