tusen frågor

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
nej, ligger bara 2 miniflaskor jägermeister där.
Något husdjur : ja, en hund
Någon favoriträtt : porter stek.
Puder på dig :  no smink just nu.
Några framtidsplaner : ja.
Någon sjukdom : ibs.
Gymkort : japp, på friskis.
Några kärleksproblem : Nej :)
En homosexuell kompis : nej, men det hade varit kul att ha!
Duschat idag : nej.
Någon kompis som snarkar : ja, ibland. haha
Någon vän som spelar i ett band : vän och vän eller jo det är det nog.
Några mvg:n : nej.
Någon som förstår dig : jag har två som förstår mig.
Tuff kompis som kan försvara dig : ohja!
Fikat idag : nej , ingen sånt på vardagar.
Nagellack : rosa.
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.

VEM ? ..
Avskyr du : får rysningar bara jag tänker på det.  
Hånar du : haha
Delar du mest minnen med : maria sabel.
Stör du dig på : samma där.
Gosar du med : min sjuka lillebor
Lagar mat : mamma
Diskar : mamma och jag någon gång ibland.
Tror att den är någon : det finns några sådana personer

VILKEN ? ..
Tidning läser du : många olika
Buss åker du oftast : 90 bussen
Frisyr har du : ingen alls typ.
Dag fyller du år : 16 maj.
Årstid föredrar du : sommar
Stad är du uppväxt i : skogen

VAD ? ..
Gör du nu :
lyssnar på ola
Gör dig till en bra människa : att jag är lojal och gör aldirg någon ledsen, som inte förtjänar det iallafall och jag är absoult inte en falsk människa.
Gör dig till en dålig människa : för snäll ibland kanske.
Vill du arbeta med : jag vet faktiskit inte riktigt än.
Är roligast just nu : ferran imorgon!
Har du på dig nu : pyjamans tröja.
Har du för smink idag : inget.
Äger du för skor : olika, tygsko,kängor,flippflopp, crocs, klackskor,ballerina.
Har du för storlek i skor : 38-39-40
Läser du för bok : ingen just nu.
Ska du göra nu : fixa iordning mig lite.



 Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0