Varför det är så underbart med fredagar?

Jo det ska jag nu berätta för er, för det första att man vet att man kan sova och inte vakna till ett alarm halv sju på morgonen och vara fullständigt död.. och sen för att ikväll ska vi ha fredagsmys jag och mina underbara vänner!

Känner mig halvt död, har sömnbrist och håller på att bli ordentligt förkyld undrar bara vem utav maria och veronica som har smittat mig?!
sitter och diggar till min nya favorit låt in my head. ikväll ska jag pina maria ordentligt efetrsom jag inte träffat henne på hela dagen det är så jag visar att jag älsklar henne. :) haha

Näe nus ka jag piffa upp mig lite och bege mig mot hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du pinade mig hela natten, med klicken och allt möjligt. Har tragiska men för livet nu. :O

2010-04-17 @ 16:14:56
URL: http://mariasabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0