tisdags problem

Sitter just nu och gör ingenting, kul att ens handledare är på kurs och har glömt av mig. Hon jag skulle vart med idag jobbar bara till 12 och hon visste inte ens att jag skulle vara med henne idag. haha men får lite mer sysslor sen efter lunch :)
Satt och letade lite på hemsidan här och hittade gamla bilder från olika event i marks kommun hittade enbild från minga i mark för 2-3 år sedan, jag och maria var med med några andra och håller i paraplyer definitationen av bilden var "tjejer med paraply på g" haha.

Nu ska jag gå och äta och  hinna till glasögonaffären innan för att rätta till dem lite och byta fodral det är fö litet för mina glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0