100

1. Tre namn jag lyssnar till:

käring, camilla,

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

svårt att säga.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

min opositivitet ibland.

4. Detta är jag rädd för:

att möta en orm.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

maaat, träning och bästavän.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

dricka whiskey, äta sylta, kullebyttor/hjula

7. Detta tycker jag om att göra:

bränna fett, parta med mina vänner och kolla på scrubs.

8. Detta vill jag göra just nu:

se film.

9. Bästa känslan:

Lycka av något slag.

10. Värsta känslan:

depp

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

min humor och snäll och ser bra ut och inte skiter i mig.

12. Är jag kär just nu?

nej

13. Jag vill gifta mig…

i framtiden kanske.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

få barn, göra något väldigt impulsivt typ bungyjump, gå på kändisfest.

15. Min käraste ägodel:

mobilen

16. Något jag vill ha i present:

pengar, haha

17. Detta har jag på mig just nu:

jeans, linne, tunika.

18. Favoritkläder:

som som jag känner mig fin i.

19. Favoritdjur:

massor.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

lugna låtar, party musik och rock.

21. Favoritlåtar just nu:

olika

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

tråkigaste lätt digital bild! roligaste svårt att säga admistration kanske.
23. Stjärntecken:

Oxe

24. En bok jag älskar:

minns inte dess namn

25. En film jag älskar:

har många

26. Tv-program jag gillar:

family guy haha

27. Favoritdoft:

britneysperars rosa parfym

28. Detta äter jag gärna:

allt!

29. Dricker helst:

Vatten eller cola.

30. Favoritgodis:

surt

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

grekland

32. Färg på mina ögon:

blåa

33. Min längd:

167

34. Jag tror på:

spöken

35. Jag spelar:

tufffffff

36. Person jag beundrar:

maria sabel

37. Så här bor jag:

hus i skogen.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Inga

39. Det här tänder mig:

händeer och underarmar som är snygga, ögon med.

40. Det här gör mig avtänd:

sockar

41. Favoritfärg:

limegrön

42. Favoritcitat:

fucking yes!

43. En hemlighet jag vet:

många,

44. Bästa present jag fått:

hm, vet inte.

45. Senast köpta skiva:

minns inte

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Min hy :)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

näsan

48. Udda förmåga/egenskap:

vigda mina näsborrar

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

fågel

50. Vad lyssnar du på just nu?

tyler hilton

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

skolan och vart med maria. duscha kolla film och vila.

52. Var är dina föräldrar födda?

borås och götet.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

spotify.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

vet inte.

55. När badade du i en pool senast?

innebassäng kaskad för en vecka sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

ja. jag var får

57. Hur många barn vill du ha?

2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

rapp

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

nej.

60. Vad har du för TV-kanaler?

inte många.

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, många gånger

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

JA!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

danmark

66. Har du en egen trädgård?

jepp.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

southpark eller family guy

68. Kan du alla orden i nationalsången?

typ.

69. Badkar eller duschkabin?

båda

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

i walk the line

71. Favoritpizza?

hawai

72. Chips eller popcorn?

pchips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

neej, haha.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej,skulle inte komma långt!

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin, mm.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

maria, eest.

78. Favoritchoklad?

vet inte.

79. När röstade du senast?

---

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

ja

82. Är du bra på matlagning?

Japp :)

83. Klarar du att tanka själv?

ja,

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

bara en t-shirt.

87. Vad var det senaste du handlade?

banan.

88. Har du kräkts offentligt?

Ja..

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

inte att man blir kär men att det finns ngt där helt klart

91. Har du ringt något betalnummer?

betallnummer?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

ja.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

minns inte.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

lagom.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

ett jäätte gammal.

96. Vad har du i din väska?

massa nödvändiga saker.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

dricker vatten

98. Vad är du tacksam för idag?

att jag mår bra

99. Var hittade du den här listan?

en blogg.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

ingen ingen och ingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0