Monday you can fall apart

Hejsan, sitter i skolan och har information layout.
snart ska jag ta ett allvarligt snack med min ingo om en viktig sak..  hoppas jag får min vilja igenom! börjar få lite ont i foten igen tror det är dom skorna jag har på  mig som gör det. det får inte bli värre än nu bara.

är säker på att det var något övernaturligt i mitt rum igår när jag skulle sova, lamp sladden rörde sig fram och tillbaka och min madrass på sängen rörde sig längst ner som om någon eller något drog i den. vilken tur att jag och alla spökerna är bästa vänner :)

fick en biljett till estet 3 teater vid 1 idag ska kolla på den sen tror jag. kan ju blir bra :)

ikväll kallar paradise hotel och johan falk, jag gillar det!

Vi var söta då med.

Visst var vi söta för 3 år sedan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0