Varför?

jag säger bara varför varför all denna snö som kommer nu, kan knappt se någonting när jag tittar ut. och jag vill inte bli insnöad óch att strömmen ska gå då blir det en madröm..
mina ben spritter efter att röra på sig men de6t blir det inget med idag, jag hoppas på att maria vill komma hem till mig sen och göra min kväll lite roligare!  så som bara hon kan, hehe.

jag tycker det är läskigt med alla ungdomar som blir överfallna och dör nuförtiden det känns som om att befolkningen börjar tappa vettet totally. det värsta är u att det känns som om att det kan hända vem som helst var som helst, det kunde lika gärna varit jag eller en vän. får rysningar av att bara tänka på det. dom som dödar någon måste ju ha någpt fel i huvudet, gå på droger eller liknande friska personer skulle aldirg få för sig sånt annars.

ja nu var det fredag igen, skola om 3 dagar igen. längtar inte precis, loven går alldeles för fort nuför tiden. snart är vi vuxna och då får vi inga lov mer så det gäller att njuta !

det ska jag göra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0