You make dreams come true

Nu var det dags , en gång i veckan får jag bara lyssna på låten. för att inte tröttna inför ett speciellt tillfälle!

idag var det skola igen efter 2 dagars praktik. skönt att komma till skolan praktik kan vara oerhört tråkigt när
det inte händer någonting alls!

prov och inlämningar idag som jag skötte galant!
och mina knän cpar fortfarande, får bli läkaren nästa vecka..

snart ska jag sätta på en film som heter kim noval badade aödrig i gnesarets sjö, konstigt namn men therese
skulle göra något arbete om den så då kan jag lita gärna titta på den sen för måste ta det lugnt så jag kan träna
imorgon. blir hyper annars och det är danspass. imorgon på idrotten ska vi få arom bastu det händer inte varje dag! :)

jag längtar till stoooooooooockholm den 30 april åker vi :D


/ ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0