Dagar som har passerat

Ännu en helg har passerat. som blivit väldigt lugn men det var bra för nu har min fot blivit bra så jag slipper
gå på kryckorna vilket jag firar :)
i fredags var jag o maria på snabba cash, ruggigt bra film! och har nu förstått vad maria menar med att
joel kinnaman är snygg. men jag har lovat henne att inte ta honom, jag har hittat mig en egen...
Gustav (f) skarsgård.

nu sitter jag med färg i håret som jag hoppas blir lite rödare i tonen än jag hade innan och effer det ska jag bädda
ner mig i sängen och kolla på johan falk filmerna :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Att man ska behöva släpa med folk på bio för att dom ska förstå ;)

2010-01-31 @ 15:02:58
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0