~

Nämn något som gjorde dig glad igår: maria var så hjälpsam :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: soooov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: duschade ur min hårfärg

Det sista du sa högt: ja jag kommer.

Det senaste någon sa till dig: camillaaaaaaa!

Vad har du druckit idag:vatten o a vatten.

Vad var det senaste du åt: mackor och ägg.

Vad var det senaste du köpte: en skjorta.

Vad är det för färg på din ytterdörr: den är vit som snön utanför

Vad är det för väder hos dig nu: kallt typ 17 minus.

Godaste glassmaken: det finns för många goda för att kunna välja en.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland ja ibland nej.

Sover du tungt: jag brukar sova ganska tungt ja.

Drömmer du mardrömmar: väldigt sällan.

Trivs du med ditt jobb:jag jobbar inte.

Favoritklädsel: något som jag känner mig snygg i.

Favoritlåt just nu: hm, svårt. en som jag nynnar på ganska mycket är lasse det är visst någon som är tillbaka.

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg.

Vad gör dig glad just nu: att tänka på varmare tider.

Vad ska du göra härnäst: lägga mig i sängen och glo johan falk

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: bra :)

Favoritgodis: det mesta som är surt!

Kläder just nu: hahaha, det är så fult så¨det tänker jag inte skriva.

Sommarplaner: måånga. turkiet, se lasse och massor mer.

Hur många kuddar sover du med: 1

Spelar du något instrument: nej men har gjort.

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska får jag nog säga

Vad är viktigast för dig: att må bra, och att mina vänner/familj har det bra.

Är du kittlig: njaa, ibland bara.

Snarkar du: har fått höra att jag har gjort det någon gång.

Stjärntecken: oxe

Äckligaste insekten: får nog säga kackerlacka

Längtar du mest efter just nu: min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0