Hejsan hoppsan lillebror

Idag är det fredag underbart säger jag :) var nära på att stanna hemma idag och sova för att jag var så trött i morse men kände att jag inte kan vara borta hela tiden från skolan.

sitte och har tråkig webbdesign..... slutar om en kvart men har redan en annan lektion som har börjat man kan ju fråga sig hur lärare får ihop allt ibland..

frågan är om jag håller på att bli förkyld, börjar få ont i halsen och känna mig slö. säkert någon fläng utav förkylning!

men men får väl ta tag i arbetet en sista gång, blä.

Kommentarer
Postat av: Zarah Lorentzson

Jag kände lite likadant imorse..

2010-01-15 @ 15:26:46
URL: http://zarahlorentzsonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0