Min vanliga otur har lett mig in i detta helvete.

Blödning i foten hur lyckas man? jag ska förklara!

Började i förrgår natt med att jag vaknade och hade ont i foten men tänkte inte så mycket på det då,
sen på morgonen kunde jag inte ställa mig upp och det gjorde väldigt ont. jag blev sängliggande hela dagen
och kunde inte gå någonstans, så fick åka till läkaren och han sa att jag har fått en blödning i venen mellan skelettet och musklern i foten,  och han ordinerade mig att bara stanna i sängen och jag fick inte gå till skolan,
det enda bra med detta.
vaknade inatt och hade så ont det krampade och smärtade ända upp i benet trodde min död var nära eller att
jag skulle få åka ambulans nu med det gick över, för vankande i morse utav att mamma väckte mig så jag hade somnat om igen. idag är det lite bättre men det är inte på långa vägar bra igen, kan inte stödja på foten alls.

jag hoppas att det blir bättre tills imorgon för då ska jag och maria förhoppningsvis gå på snabba cash och äta sushi och shoppa lite :)

nu ska jag ta mig till sängen och kolla på harry potter tror jag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0