No more days to waste

Har ångest inför skolstarten imorgon, vill verkligen inte börja skolan igen. lovet har gått för fort! hade jag fått
välja hade vi åkt till turkiet redan idag. hade varit underbart..

händelserik helg,och har spenderat den med bästis :) kollade på shutter igår som inte alls var så läskig som jag
trodde att den skulle vara. och sen guds stad den var faktiskt bra när jag tänker efter, hemsk med mycket dödande folk som blev skjutna titt som tätt.

tänker bara på när vi ska åka utomlands nu och dansa på baren  och bli bruna och ha så kul! Längtar

ska gå och ta tag i mitt liv och göra något vettigt nu, ciao.

Kommentarer
Postat av: Zarah Lorentzson

Turkiet + 4 fulla tjejer = Dans på baren!

2010-01-10 @ 18:40:46
URL: http://zarahlorentzsonn.blogg.se/
Postat av: emma

haha zarah vi kommer stå och dansa på baren oavsett om vi är full eller inte :D

2010-01-10 @ 19:05:31
URL: http://emmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0