Skinny love

Dålig uppdatering det senaste känner jag,  blir skärpning med det nu!

har haft endel för mig de senaste dagarna mest umgåtts med min lilla maria och zarah och emma :) väldigt trevligt sällskap med andra ord. igår bjöd zarah hem oss till henne för tacos kväll, det blev en massa mat. taco,muffins(skit goda), chips,popcorn och annat. mådde rätt illa när vi skulle sova, eller vi somna vid 5 kanske.
var lite rädd att vi skulle ramla ner i natt jag och maria låg längst upp i zarahs våningsöng och varje gång vi röde på oss gungade hela sängen, haha. känner mig lite fet eller så..
men vi klarade det, och jag sov jättegot tog hela sänegm sa maria :O

nu sitter jag här med nytvättat hår och dividerar om jag ska träna ikväll eller inte? får se vad jag kommer fram till.

Kommentarer
Postat av: Zarah Lorentzson

Klart muffinsen var goda :) Jag och emma gjorde dom ju! & vad hände med att vi ska kommentera varandras inlägg? :O

2010-01-10 @ 18:39:03
URL: http://zarahlorentzsonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0