Är det såhär det känns att vara lycklig? det är inga problem.

Har precis sett en film som väckte många tankar hos mig, väldigt många faktiskt kommer att gå runt och gräva i mitt huvud nu hela tiden för att se om jag kan komma på om det har hänt mig haha, men för att förstå se filmen själva den heter närkontakt och jag rekomenderar den STARKT!

inatt åkte maria till zakyntos kommer saknar henne så mycket denna veckan hon är borta, att inta prata på en vecka när man är van vid att prata hela tiden så känns det väldigt tomt. Längtar tills du kommer hem älskling! ett bevis på att världen är liten  min faster berättade idag att min trekusin hade åkt till grekland igår då säger jag att maria med gjort det och frågar vart, zakynthos säger hon då vid 4-5 inatt. precis vad maria gjorde alltspå åkte dom med samma plan och så, det är ganska sjukt ändå tycker jag , haha.

Nu får jag fortsätta att kolla på film, tittar på walk the line med therese och frerdrik och de skriker att jag ska komma nu så får väl göra detta.

Här kommer några bilder med sen i lördags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0