boråsch

Idag åkte vi in till borås för att se elfsborgs träningsmatch efter mycket svettningar av stekande het sol hittade vi tillslut en skuggig plats på läktarn, tror att det räddade våran dag.
sen hälsade vi även på jesper på kjell o co och gick till viskan vårat favorit ställe och drack kaffe.

sen satt vi och latade oss i parken och hade det allmänt gött. tråkigt att behöva vara hemma så tidigt men ska upp och jobba tidigt imorgon vilket jag kom på igår som var en himla tur, hade kunnat bli vääldigt pinsamt annars.. haha

Blev även duschad i vatten när jag cyklade hem utav en man som tvättade bilen fråga mig inte varför men han tyckte väl att jag såg ut att behöva det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0