Jag är en naturbegåvning.

Förlåt för dålig uppdatering! har haft lite att stå i så att datorn har inte varit min största prioritering.

Igår började väl inte så bra. steg upp vid 7 med tron att jag skulle ha körlektion vid 8 kommer dit visar det sig att jag blandat ihop allt och  att det var idag jag skulle ha det. det fanns inte mycket att göra åt saken så satte mig och gjorde lite teori på körskolan. efter en timme går jag och eftersom dom inte hade öppnat än och jag var där ensam låser sig dörren när man går så jag går och kommer en bit när jag kom och tänka på mobilen.. jag hade glömt kvar den där inne.. så jag fick snällt sitta och vänta tills de kom tillbaka och kunde låsa upp så jag kunde hämta min mobil.

sen följde jag med pappa in till borås för att köpa ny mobil och tiggde till mig lite kläder, det kan man inte få för mycket utav. sen spenderades kvällen med maria den bästa människan i världen!

jag är en väldigt bra bilförare?! det säger min körlärare iallafall. det trodde inte jag och inte ni andra heller vad jag vet fordon har aldrig varit min starka sida. Men jag får väl lite på vad hon säger och ta åt mig.

Nu laddar jag inför 3 kommande dagar som kommer betyda mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0