Man får lön för mödan.

Är helt slut faktiskt, har jobbat hela dagen och det har varit mer än fullt upp har haft 1000 saker att göra hela tiden hann inte ens äta lunch! men man ska inte klaga jag får bra pengar för det :)

Det verkar som om maria har det bra där nere i grekland, medans vi här hemma har ösregn men det är lite mysigt ändå tycker jag att ligga inne kolla på en bra film och höra regnet utanför och vara tacksam för att man ligger inne. haha

Jag ska snart tatuera mig med har jag tänkt mig, vet exakt vad jag ska tatuera en grej på foten till att börja med men avslöjar inte mer ni får se resultatet senare i höst :) sen vill jag ha en tatuering på handleden med men det har jag inte bestämt mig riktigt än vad det ska vara har lite olika alternativ.

Ikväll blir det lugnt för min del, ska jobba imorgon och söndag med. Någon som har några bra film tips?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

foten o handleden är bra ställen :) tyckte inte de gjorde så ont där, gjorde ondare på ryggen faktiskt, men beror på vart på foten man gör, vissa säger att de är ondaste stället att göra på... men jag lovar, gör du en vill du göra en till;) haha jag gjorde min tredje förra veckan o vill redan göra en till :P

2010-07-31 @ 16:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0