ouups i did it again.

kommer att bli min sommarplåga just den meningen. råkade tappa min cykel idag på mitt ben så att det hände något konstigt med den. Skrapade upp det så blodet rann och nu smärtar det så jag är handikappad och hoppar runt på ett ben hemma. Känns väl sådär. När jag slår mig blir jag så arg med att jag känner för att slå någonting riiiktigt hårt! är det bara jag som känner så?

Igår hade vi det väldigt trevligt, vi fick en impuls att åka till borås och en kvart senare satt vi på bussen. snabba puckar minst sagt. vi var hemma 4 och gick upp halv 10 och  det var kämpigt må jag säga.

nu ska jag ta mig an att hoppa från datorn till mitt rum och ladda upp inför kvällens vm final genom att sova ett tag.

Puss till maria sabel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0