Standing right here where you left me.

Nu är jag hemma igen efter en helg hos min bästavän som innehållit mycket underbara saker.

I fredags hade maria ordnat överrasking åt alla tjejerna. vi åt mat och gjorde massa roliga lekar och sådant som hör till. I en lek stukade jag foten, klantig som vanligt. Så den svullnade upp rejält och jag fick order om att inte röra mig så jag blev sittandes resten av natten.

Igår när vi vaknade la vi oss direkt i poolen där vi tillbringade hela våran dag för att ta skydd från värmeböljan som var igår. Lite senare grillade vi, eller jag grillade börjar bli haj på det nu,haha. sen kom oskar och vi kollade på spanien-paraguay ritkigt spännande andra halvlek.



Tjejer, ni rockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0