välkommen till dagen då allt blev svart.

Hade min andra körlektion idag som var lite kaosartad men inte från min sida nej nej, dem byggde om i skene varav bilar blir lite galna och vill komma först förbi hindret. Vilket orsakade endel tutningar och arga människor och mitt i bland dom satt jag i en asplundsbil. men precis som förra gången kom vi båda tillbaka levande.

Jag håller på att fixa lite inför kvällen för ikväll bär det hem till min kära vän veronica för bad i hennes stora pool  och sen ska vi vara lite manliga och titta på fotboll och dricka öl. Det låter som en underbar kväll i mina öron.

Måste ge nelly ett stort +! beställde kläder därifrån i måndags och idag hade de kommit. Det gick väldigt snabbt vissa tar det en vecka eller mer att få kläderna ifrån vilket är VÄLDIGT störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0