Jag har sagt det förr och jag säger det igen.

Solen är min bästa vän!!

Har haft två härliga dagar med solning nu, igår var vi hemma hos zarah och hade trevligt med solning och grillning idag kom amanda till maria och vi solade men det slutade som vanligt i vattenkrig mellan mig och maria, det är lite konstigt så fort solen kommer fram och jag och maria har tillgång till vattten slutar det alltid med att vi ska kasta eller spruta vatten på varandra. Jag undrar lite hur det kommer sig, kan det bero på mig? eller maria? saken är nog den att vi båda två inte vill vara sämre än den andra. haha

Nu ska jag ut och köra lite bil och låtsas att jag kör ensam med min egen bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0