Maria busar igen.

Jag fattar inte vad som har hänt med min stackars rygg, kan inte röra min högerhand normalt för då gör det väldigt ont i skuldebladet.

Måste bara berätta om vad som hände inatt maria skrämde mig rejält. Ligger och sover på golvet jämte hennes säng, och helt plötsligt känner jag något på mitt huvud jag öppnar ögonen och där sitter maria med världens största leende och klappar mig på huvudet och säger ja du är så söt. Varav jag utbrister vad i helvete helt chockad , då vaknar maria till och säger oj, vadfan jag drömde och trodde du var tarzan. HAHAHAHA jag trodde ärligt att hon bar besatt av etr spöke först. Snälla maria gör inte om det igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej jag sa. vad fan gör jag. HAHAHA

2010-06-18 @ 20:09:51
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0