Ursääktaaa

Förlåt mig för att jag har varit dålig på att uppdatera denna veckan men har inte kännt någon lust eller inte haft någopt vettigt att berätta. Men nu ger jag er en iblick i mitt liv igen.

Igår var sista apu dagen, fick liten avskedspresent fick välja varor för 300 kr. men sen är jag ju kvar där ändå för har ju jobb där så behöver inte lämna dom helt :)

Ikväll är det då bal, ska bli kul att se hur vacker min syster blev och hur snygg min joakim kommer att bli!
Själv ska jag och maria agera fotografer.

Känns verkligen att det snart är sommarlov, och det känns heelt underbart om jag får säga det själv.

Nu ska vi gå ner och köpa glass som vi ska äta sen på lektionen, gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0