Be a manboy

Har haft en gudomligt bra dag med min bästavän i borås. vi hade för oss mycket grejer och maria shoppade loss med sin tajta budget. och jag fattig som jag är ett nagellack för 25 kronor som det visade sig att jag redan hade ett lika dant hemma.. får gå och byta det nån dag :)
har ont i huvuvdet och är allmönt hängig som maria varit denna veckan, tror att det är något virus och den lilla ungen har smittat mig. kännde att det blev mycket maria men det gör inget för hon är min maria.!
 brände sönder min hand innan med när jag skulle ta ut varm mat ur micron som jag tappade klantig som jag är, rätt på handen skulle nog ha filmat det så som jag skrek, visste inte att jag kunde få ur mig så många svärord på en gång.

Skönt med helg imorgon, fast startar lite tidigare stannar nog hemma imorgon, känner mig inte riktigt kry.

T.a.k. camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0