18 bast

Igår fyllde jag år då för den som har missat det, haha.

Vaknade upp jämte underbara människor sen fick jag en ögonbindel på mig och såg iingenting! sen leddes jag till en bil och therese började köra. det är väldigt läskigt att åka bil och inte se något det känns skit konstigt verkligen!
sen leddes jag runt utav maria och hörde hur folk skrattade dom fick iallafall en rolig syn dom trodde säkert att det var en möhippa hahah. sen när jag tillslut fick av mig den satt jag på viskan i borås med fika framför mig och de hade ballonger i rummet och tända ljus på kakorna. Blev väldigt rörd, så fick jag en tavla som jag suktat efter väldigt länge!

sen nä jag kom hem levande som jag inte trodde när vi åkte iväg den morgonen. fick jag presenter av familjen då fick jag lite småsaker och ett besök hos frissan där jag  får klippa mig och färga håret eller slinga det så nu har jag ett dilemma vilket jag ska göra. haha

Och tack alla som har sagt grattis :)

Det var den bästa födelsedagen jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0