Caramba

Saker som gör vardagen lite roligare är som det som sker idag, barnkalas för zarah som har fyllt 18 :) eller ja barn och barnkalas haha. men vi ska klä ut oss som barn, kommer bli kul att se hur alla ser ut!

Dum som jag är tog jag på mig mina nya tygskor som blev inhandlade i helgen men inga sockor i och nu har jag världens skavsår på båda hälarna... det gör så ont. tyck synd om mig, haha.

Jag är beroende utav musik just nu, känner hela tiden att jag måste ha musik  undra vad det beror på. och det är mest känslomässiga och riktiga partylåtar som tilltalar mig. Det är väl någon period jag har kommit in i ungefär som trots åldern, haha.

Nu är det dags att göra något vettigt på webbdesignen som jag inte gillar alls alls alls mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0