har man tråkigt så har man.

Är du..

Arrogant: aldrig

Osäker: ibland.

Trött: nästan jämt.

Intressant: mhm. :)

Smart: faktiskt ja.

Barnslig: ganska ofta

Liten: nej.

Lätt: mitt emellan

Skoltrött: nJAAAA

Rolig: alltid ;)

Pratglad: beror på vaf jag är för på humör.

Frågvis: nej.

Organiserad:ganska om jag får säga det själv.

Hälsosam: hyffsat

Blyg: det händer.

Attraktiv: fråga dom som vet?

Lätt uttråkad: Nej

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kadet händer.

 

 

Har du..

För många vänner: Nej det kan man inte ha!

Förföljelsemani: Hahaha nej det har aldirg hänt.

Tvångstankar: för några år sen-

Färgat håret: ja.

Brutit några ben: jajamensan

Några piercings: ja.

Egen dator: neej.

Gjort bort dig rejält: det händer vääldigt ofta!

Bra självförtroende: Det funkar !

Komplex: ja.

Kysst någon: det har jag.

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: nej.

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej.

Varit kär: Ja, och jag är!

Blivit kär i någon på nätet: nej.

Dumpat någon: ja.

Stulit någonting: --

Gjort något olagligt:ja

 

 

Vem..

Saknar du: sötisen

Vill du döda: ormar

Rörde dig sist: maria

Slog du sist: maria

Kramade du senast: joakim

Kysste du senast: joakim

Skrev du till sist: mig själv

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: vädret

Vill du bli galet full med: maria och veronica !

Gjorde dig riktigt glad senast: jag vet inte.

Fick du sms från senast: mamma

Ringde dig senast: mamma

Ska du gifta dig med:det vet jag inte än.

Får dig att skratta: alla de som jag umgås med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart?! varför visar du aldrig det? :) haha.

2010-05-30 @ 17:56:06
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0