I´d rather be with you.

Vaknade upp imorse med ont i halsen och helt svullen och det var ganska svårt att andas. Känner fortfarande att det är tjockt i halsen och så, börjar få huvudverk nu med. ingen bra start alls på dagen. Jag behöver ett gott skratt utav maria och veronica och en puss av joakim så ska jag nog klara av dagen. annars dör jag... och det vill ni väl inte?

Nu ska jag få måla om i mitt rum lite eller jag och maria ska, vi hittade gamla färger från uf tiden limegrönt så nu ska mitt rum bli snyggare än någonsin! heehee


varför skriver jag alltid blogg när jag har webbdesign?! jo för att jag inte kommer någonstans och måste fördriva tiden på något vis.




Kommentarer
Postat av: ärtan

Får jag retas lite? esh. tar mig friheten till det. När fan fick du ett huvudverk? det har väl aldrig riktigt fungerat där inne så verk var väl å ta i? ;) eller. menar du huvudvärk? hehe puss på dig!

2010-05-07 @ 21:38:56
URL: http://mariasabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0