Jag bara undrar, hur mår ni igentligen?

Ja det kan man verkligen undra, så hur mår ni?

Själv mår ja bra! Bara en dag i skolan denna veckan och två dagars praktik det kan man inte direkt klaga över!
sen idag på min håltimma ska jag åka till kinna och handla lite smink tänkt jag börjar bli lite torka på det hemma för tillfället.

Det är också dags för mig att börja motionera igen efter ett uppehåll nu på 2 veckor de går inte att vänta på att förkylningen ska gå över för det gör den inte ändå..

sen vill ni säkert se bilder på hur mitt rum blev efter att vi släppt loss i det, jag tar några bilder i eftermiddag och lägger in å ni får se det underbara verket.

Glad måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0