Ours of my life.

Det sprudlar i hela kroppen hela dagen har jag gått på moln.
Både ikväll och imorgon kommer bli otroliga!

Ikväll kommer mina godingar hit och sjunger för mig vid 12 slaget kommer inte kunna få en bättre födelsedag!

och imrogon har maria och veronica ordnat en överraskning till mig och allt jag vet är att jag ska ha ögonbindel på mig hela tiden tills vi är där dit vi nu ska som jag inte har en aning om och sen har dom råkat försäga sig om bilder men jag fattar ingenting ändå.. och vatten med har jag fått som ledtråd är lite rädd att dom ska bada mig eller dränka mig men det gör dom förhoppningsvis inte!

Nu är det största problemet kvar vad fan jag ska ha på mig ikväll?! kan inte välja haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0