Stockholm!

En weekend i stockholm har vi genomfört, tänkte berätta lite vad vi har gjort.

Efter en tidigt uppgång var vi mer än redo för att bege oss mot stockholm och första gången för mig. efter en 4 timmars resa med buss och tåg var vi framme. Vi fick underbart väder och begav oss mot södermalm för att strosa omkring i alla second hand affärer och andra vanliga, det tog inte många minuter innan vi hittade någonting. vi besökte stureplan på kvällen och jag förstår varför det är så mycket snack om det det är helt galet! Vi hann med mycket under de två dagar vi var där faktiskt, och alla påsar vi kom hem med ska vi inte tala om, det var en en helt annan känsla att shoppa i stockholm än i göteborg och borås! och vi har stött på mycket, bland annat galna ryssar och kinseser som ville invadera vårat hotellrum haha. Jag har så mycket att skriva men ändå får jag inte fram orden det är lite jobbigt. men jag ger er lite bilder istället.


MariaVeronica. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0