Man ska aldrig göra sig till

Det har jag lärt mig idag, skulle skoja med maria på blomsterjätten och satte på mig en tomtemask med skägg på dfå jag känner att jag får ont i ögonen då har jag fått massa tomteskäggs hår i mina ögon som gör fruktlöst ont och får inte ut dom så hade ont jättelänge eller har forftarande ont hade behövt mormors ögondroppar nu. haha

Sitter med robins dator i knät i min säng, han lämnade den i mina händer idag hur smart det nu var eftersom att jag har rätt lätt att förstöra saker men sa jag ingenting om..

Har sån grov träningsvärk i ryggen sen igår och mer blir det imorgon maria och jag körde hårt på gymmet idag jag är glad om jag lyckas kamma håret imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0