På måndagsmornar ska man vara glad!

Säger som maria det är det som avgör för hur hela veckan ska bli och jag är jätteglad!! :)

Kan bara sammanfatta helgen med 3 ord galen och underbar. Vi fick åka polisbil hem i lördags olagligt med 4 i baksätet och ingen hade bälten. Poliser kan faktsiskt bryta mot lagen dom med, haha. Dramatsikt natt men fruktansvärt rolig.

Man kan ju tror att man ska vara utvildad på måndagen men inte det blir nog inte människa på hea veckan känner att en förkylning är påväg..
I eftermiddag ska jag följa med min syster till borås och hjälpa henne handla kläder hur jag nu ska vara till någon nytta vet jag inte men det ska bli trevligt vi ses inte så ofta nu när hon bor i kinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0