Vaken eller inte vaken?

Visst är det läskigt när man drömmer något och sen vaknar och känslan sitter i? Jag drömde att jag föll på mina knän och det gjorde skit ont och det höll i sig i drömmen, sen när jag vaknar känner jag hur ont jag har i knäna och nu två timmar senare har jag fortfarande ont i dom, frågan är ju hur det går till? Vem vet jag kanske var uppe och sprang i sömnen inatt.

Nu håller jag på att förflytta mina kläder in till thereses eller mitt rum och rensar lite man har verkligen så mycket kläder som man aldrig använder men inte kan förmå sig att slänga för att det kan ju komma till pass någon gång liksom.

Vet ni hur en norrman tvättar sin bil?
Jo den ena håller i svampen medan den andra kör bilen fram och tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0