Living in a house of joy.

Jag fick en positiv överraskning imorse när jag tog ut pengar, jag hade fortfarande jättemycket pengar kvar. Jag trodde jag inte hade några alls, haha. Så tänkte jag bara ett ord Studentresa. Det närmar sig med stormsteg. Veckorna går för fort jag hinner inte njuta av dem innan det är en ny vecka.

Men igår var jag på dejt, en lyckad dejt :)

Nu är jag så hungrig att magen känns helt tom, den gapar efter maaat. Jag måste börja äta frukost på morgonen för får huvudvärk annars men det är så svårt att gå upp och stressa för att man legat i sängen för länge och då hinner man helt enkelt inte med och av att stressa mår jag illa. Ingen bra kombinitation faktiskt.


M.S you're the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0